سفارش تبلیغ
صبا ویژن






جوان ایرانی

آنگاه که اسلام فریاد بر می آورد.

 

 

 

 

روزگارها بود که کفر و نفاق بود که جولان می داد. رحمی نداشت مروتی، چیزی...

هنری داشت، آن هم به خاک و خون کشیدن مظلومان عالم بود

می توان گفت از پس هنگام رحلت رسول مهربانی ما که نهال اسلام  و در حقیقت نهال عدالت و آزادی را کاشته بود،این خبیث که ریشه در کینه و مقام داشت نطفه اش کلید خورد و تاکنون دست از سر هرچه آزاده و عدالت خواه است بر نمیدارد.

                (
                می توان چنین برداشت که همواره از آن جهت حق مظلوم و باطل ظالم بوده که همواره حب دنیا همچون مقام و مادیات است که انسان را از فطرت خود دور میکند و آنان که میدانند که هرچه دارند به واسطه همین مردم و اسلام و مسلمین بوده  به ناگاه می بینی چیزی از انسانیت در آنها نمانده است..
انسانی که از ابتدا کرامت داشته و بر دیگران خلق برتر بود، به ناگاه در می یابی که وجودش حتی پست تر از سگی شده که در ازای اطعامش لااقل دمی می تکاند.
و آنکه بیشتر آنکه دورتر از فطرت خویش است از دنیاو امکاناتش بیشتر نصیبش گشته و در حقیقت این دنیا و مادیات بوده که موجب فاصله بین او با اصالتش گشته.     
             )

 و امروز نهالی که آن روزها پیامبر ما محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله) کاشته بود و جماعت منافق مانع تابش خورشید ها برآن شدند پس از آنکه باغبان انقلاب ما با عنایت خداوند راه خورشید را بر آن گشود ،چنان بزرگ و تنومند شده که  اکنون که سی و دو سال است خورشید ما هر روز این حقیقت را اشکار تر می کند تا جایی که اکنون می بینید فریاد عالمیان را برآورده و دیگر عرصه ای برای جولان دادن ظالمان باقی نمانده و نزدیک است وعده الهی.

 

 

 

 و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم الائمه و نجعلهم الوارثون

این که می بینی در جای جای جهان اسلام فریاد برآورده و مسلمانان و غیرمسلمان شیشه سکوت شکستند و از وجود حق را می خوانند نشان از بیداری دل های آنان می دهد و چه کسی این بیداری را ایجاد کرده جز الله

چه می شود ملتی که یک عمر زیر بار ظالمان بودند به یکباره چنین به خروش می آیند و ندای آزادی سر می دهند. به طوری که ندای آنان خود همچون موج عالمیان را از غفلت درآورده و بیدارکننده تمامی مظلومان جهان شده.

و چه فریادی بوده اولین فریاد
از عمق وجودش اسلام را فریاد کشیده

کلما خرج من القلب دخل فی القلب
از دل برآمد لاجرم بردل نشست. 

و چه تابشی داشته این خورشید
و چه خورشیدی.....

خدایا رهبر ما را نگهدار
گل پیغمبر ما را نگهدار

 

و آنگاه که اسلام فریاد شود،اسلام فریاد برمی آورد...

 

 

برای برادران مسلمانمان دعا کنیم؛
تا برای اسلام دعا کرده باشیم
 


نوشته شده در جمعه 89/11/29ساعت 9:52 صبح توسط سالار نظرات ( ) |

جوان ایرانی
Design By : Yasi Theme