سفارش تبلیغ
صبا ویژن






جوان ایرانی

آنگاه که اسلام فریاد بر می آورد.

 

 

 

 

روزگارها بود که کفر و نفاق بود که جولان می داد. رحمی نداشت مروتی، چیزی...

هنری داشت، آن هم به خاک و خون کشیدن مظلومان عالم بود

می توان گفت از پس هنگام رحلت رسول مهربانی ما که نهال اسلام  و در حقیقت نهال عدالت و آزادی را کاشته بود،این خبیث که ریشه در کینه و مقام داشت نطفه اش کلید خورد و تاکنون دست از سر هرچه آزاده و عدالت خواه است بر نمیدارد.

                (
                می توان چنین برداشت که همواره از آن جهت حق مظلوم و باطل ظالم بوده که همواره حب دنیا همچون مقام و مادیات است که انسان را از فطرت خود دور میکند و آنان که میدانند که هرچه دارند به واسطه همین مردم و اسلام و مسلمین بوده  به ناگاه می بینی چیزی از انسانیت در آنها نمانده است..
انسانی که از ابتدا کرامت داشته و بر دیگران خلق برتر بود، به ناگاه در می یابی که وجودش حتی پست تر از سگی شده که در ازای اطعامش لااقل دمی می تکاند.
و آنکه بیشتر آنکه دورتر از فطرت خویش است از دنیاو امکاناتش بیشتر نصیبش گشته و در حقیقت این دنیا و مادیات بوده که موجب فاصله بین او با اصالتش گشته.     
             )

 و امروز نهالی که آن روزها پیامبر ما محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله) کاشته بود و جماعت منافق مانع تابش خورشید ها برآن شدند پس از آنکه باغبان انقلاب ما با عنایت خداوند راه خورشید را بر آن گشود ،چنان بزرگ و تنومند شده که  اکنون که سی و دو سال است خورشید ما هر روز این حقیقت را اشکار تر می کند تا جایی که اکنون می بینید فریاد عالمیان را برآورده و دیگر عرصه ای برای جولان دادن ظالمان باقی نمانده و نزدیک است وعده الهی.

 

 

 

 و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم الائمه و نجعلهم الوارثون

این که می بینی در جای جای جهان اسلام فریاد برآورده و مسلمانان و غیرمسلمان شیشه سکوت شکستند و از وجود حق را می خوانند نشان از بیداری دل های آنان می دهد و چه کسی این بیداری را ایجاد کرده جز الله

چه می شود ملتی که یک عمر زیر بار ظالمان بودند به یکباره چنین به خروش می آیند و ندای آزادی سر می دهند. به طوری که ندای آنان خود همچون موج عالمیان را از غفلت درآورده و بیدارکننده تمامی مظلومان جهان شده.

و چه فریادی بوده اولین فریاد
از عمق وجودش اسلام را فریاد کشیده

کلما خرج من القلب دخل فی القلب
از دل برآمد لاجرم بردل نشست. 

و چه تابشی داشته این خورشید
و چه خورشیدی.....

خدایا رهبر ما را نگهدار
گل پیغمبر ما را نگهدار

 

و آنگاه که اسلام فریاد شود،اسلام فریاد برمی آورد...

 

 

برای برادران مسلمانمان دعا کنیم؛
تا برای اسلام دعا کرده باشیم
 


نوشته شده در جمعه 89/11/29ساعت 9:52 صبح توسط سالار نظرات ( ) |

 
رضائی: وقت سکوت نیست؛ موسوی و کروبی عمله آمریکا هستند.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به استمرار فتنه‌گری موسوی و کروبی گفت: اگر احساس تکلیف کنم، خودم، خانواده‌ام و همه وجودم را در راه اسلام و انقلاب فدا خواهم کرد.

  

 به گزارش الف از پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با اتفاقاتی که (دوشنبه) در تهران رخ داد، اظهار داشت: ما باید با تمام قدرت و بدون هیچ تردیدی مسیر رهبری را مسیر اصلی دانسته و از این مسیر خروج نکنیم. ما باید این مسیر را جدی گرفته و از این اتفاقات حقیر واهمه‌ای به دل راه ندهیم.

رضایی با بیان اینکه ایران باید پرچمدار همه جهان اسلام باشد، افزود: آمریکا و انگلیس در واقعه حقیر دیروز می‌خواستند شبیه‌سازی کنند و ایران را شبیه به مصر جلوه دهند اما خودشان می‌دانند که این شرایط در ایران به وجود نمی‌آید. اینها همه هدفشان این است که بر کشور فشار آورند.

وی افزود: دشمنان باید بدانند که بحث ولایت فقیه و دفاع از رهبری برای ما حیثیتی بوده و ما از همه وجودمان در این راه هزینه خواهیم کرد اما بیگانگان سعی دارند که این حیثیت را مخدوش کنند. ما باید راه نظام و رهبری را محکم ادامه داده و در هر جایگاهی که هستیم،‌ سکوت نکنیم. نیروهای انقلاب و معتقد به جمهوری اسلامی باید شفاف و روشن خط خود را از جریانات انحرافی و فتنه‎گر جدا کرده و با آن مرزبندی کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: من تعجب می‌کنم که چرا موسوی و کروبی نمی‌فهمند که در این حوادث، عمله‌ای بیش نیستند و مورد سوءاستفاده آمریکا و همه بدخواهان قرار گرفته‌اند و جالب اینکه آمریکا از این عمله‌ها هم عبور کرده است. قطع‏نامه‌ها و گفتارهای مسئولان آمریکایی نشان می‌دهد که این آدم‌ها فقط مستمسک بوده‌اند و جریان فتنه جایی دیگر طراحی و رهبری می‌شد.

رضایی ادامه داد: مگر نه این‌که در فرانسه پلیس تظاهرکنندگان را سرکوب کرد و تظاهرکنندگان هزاران خودرو را به آتش کشیدند؟ چرا خانم کلینتون و آمریکایی‌ها از نقض حقوق بشر حرفی نزدند؟ چرا سرکوب دانشجویان انگلیسی توسط پلیس انگلیس از سوی خانم کلینتون و آمریکایی‌ها مورد اعتراض قرار نگرفت؟

وی افزود: این نوع اظهار نظر منافقانه آمریکایی‌ها دخالت در اداره کشور است. خانم کلینتون که می گوید ما با تمام توان پشت سر معترضین ایران هستیم غلط می‌کند که به خود حق دخالت در مسائل داخلی ایران را می‌دهد. ماهیت اعتراضات در کشور ما که آمریکایی‌ها و عده‌ای در داخل سعی دارند آن را سیاسی کنند و چاقوکشانی را به میدان بیاورند، اعتراضات اجتماعی بوده و هست و علیه نظام نمی باشد و این عده قلیل باید بدانند در صف دشمنان ایستاده و به قانون پشت پا زده‌اند.

رضایی در پایان یادآور شد: حوادث روز گذشته من را به یاد این ماجرا انداخت که حضرت امام(ره) آن زمان به جبهه ملی که در اعتراض به لایحه قصاص راهپیمایی کرده بودند، هشدار دادند که اگر تا انتهای روز ابراز پشیمانی نکنند، مرتد هستند و طبق حکم اسلام با آنها برخورد خواهد شد.



 


نوشته شده در سه شنبه 89/11/26ساعت 11:22 عصر توسط سالار نظرات ( ) |

تنها راه بازداشتن مردم از حرام ها ترویج حلال هاست

 

آیت الله حائری شیرازی تاکید کرد بانوان ایرانی باید با فعالیت در رشته ورزشی تیراندازی آمادگی خود را برای توان دفاع از کشور هم بالا ببرند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ آیت الله حائری شیرازی ، عضو هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی در گفت گو با نشریه فدراسیون تیراندازی درباره اهمیت حضور بانوان در این رشته ورزشی گفت:« در تیراندازی باید از افراد صلاحیت دار استفاده شود و به آنها آموزش های لازم داده شود ؛ در این بین نیز باید از وجود بانوان محجبه در مسابقات و مسئولیت های اجرایی استفاده کنید. زنان ایران اسلامی باید مثل مردان حضوری پر قدرت در این فعالیت اجرا شود.»

حائری شیرازی



ایشان ادامه دادند:« اگر عنوان شود که زنان مسلمان باید در مقابل دین و ناموس خود از سلاح استفاده کنند و این توانایی را داشته باشند ، مسلمانی با کمال هستند چون در عین حفظ عفاف می توانند شجاعت خود را نشان دهند.»

عضو خبرگان رهبری در بخشی دیگر از صحبت های خود با اشاره به حلال بودن شرط بندی در تیراندازی و اسب سواری از نظر دین مبین اسلام، تاکید کرد:« تنها راه باز داشتن مردم از حرام ها ، ترویج حلال ها است.»


نوشته شده در یکشنبه 89/11/10ساعت 11:0 عصر توسط سالار نظرات ( ) |

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

آری ای همسفران کوله بار بربندید

 

حضرت رضا(علیه السلام) از قول امیرالمومنین(علیه السلام):

خوشا به حال آنکس که همه عبادات و دعاهایش را برای خدا خالص گرداند(و چیزی جز خدا منظور و مقصود او نباشد)،
قلب و باطن خود را به چیزی که چشمانش می بیند مشغول نسازد
و یاد خدا را به سبب چیزهای غیرخدایی که می شنود فراموش نکند
و سینه خود را به خاطر چیزهای زودگذری که به دیگران بخشیده محزون و غمگین ننماید.

اصول کافی/ج3/ص26

دوباره پای من و آستان حضرت تو
سر ارادت و خاک سرای جنت تو
وباز سفره لطف تو و عنایت تو
کویر دست من و بارش کرامت تو
امـــــــــام مشـــــــرقی عالم وجود رضا
سحاب رحمت حق آسمان جود رضا
دوباره مثل همیشه رساندیم آقا
میان این همه دلداده خواندیم آقا
خودم نیامده ام . . . تو کشاندیم آفا
سلام داده نداده . . . تکاندیم آفا
شکستم و به نگاه تو سلسبیل شدم
و پشت پنجره فولادتان دخیل شدم

میان صحن تو برگ برات میدادند
مداد عفو گنه را دوات میدادند
به زائران شکسته ثبات میدادند
شراب کوثر و آب حیات میدادند
من آمدم که مریض مرا شفا بدهی
من آمدم که به من اذن کربلا بدهی
همینکه میرسم . . . از چشم های بارانی
هزار حاجت ناگفته را تو میخوانی
در انتظار تو هستم . . . خودت که میدانی
درست مثل همان پیرمرد سلمانی
نشسته ام به تمنای چشم هایت من
بیا که سربگذارم به زیر پایت من

شنیده ام که خودت در زمان پر زدنت
بروی خاک رها گشت پیکر و بدنت
هزار لاله روان شد ز گوشه دهنت
غریب بودی و خون شد تمام پیرهنت
ز سوز زهر اگرچه به خویش پیچیدی
ولی زمان غــــــــروبت جواد را دیدی

اگرچه جز پسرت کس نبود در بر تو؟
ولی ندید تنت را به خاک خواهر تو
به زیر سم ستوران نرفت پیکر تو
اسیر پنجه سرنیزه ها نشد سرتو
حسین گفتم و قلبت شکست آفا جان
به دل غبار محرم نشست آقا جان


***محمد علی بیابانی**

 


نوشته شده در یکشنبه 89/11/10ساعت 2:18 عصر توسط سالار نظرات ( ) |

این پست بجهت اهمیت بالا و یادآوری (اول به خودم) مجدد تکرار می شود:

من که می گویم، تهاجم فرهنگی، عده ای خیال می کنند مراد من این است که مثلا پسری موهایش را تا اینجا بلند کند.
 

فکر می کنند بنده با موی بلند تا اینجا مخالفم.

 

 

 

 

 

 

 

 مسئله تهاجم فرهنگی این نیست، البته بی بند و باری و فساد هم یکی از شاخه های تهاجم فرهنگی است؛ اما تهاجم فرهنگی بزرگتر این است که در طول سال های متمادی به مغز ایرانی و باور ایرانی تزریق کردند که تو نمی توانی، باید دنباله رو غرب باشی.

 

در گذشته سرچشمه علم در این کشور خشک شده بود، از طرق مختلف این کار صورت می گرفت: یکی این بود که این تصور را در کشور غلیظ کردند که ایرانی قادر نیست، ایرانی نمی تواند، ایرانی استعداد لازم برای پیشرفت علمی و صنعتی را ندارد، امروز این حرف به گوش شما بیگانه و ناآشناست.

 

نتیجه فقر علمی، فقر صنعتی شد. وقتی صنعت نباشد بسیاری از ثروت های جامعه کشف نمی شود. همه موجودی برای بدست آوردن صنعت روز خرج می شود، دنباله روی از بیگانه و گرفتن ناگریز فرهنگ و سیاست بیگانه نیز هم دنبالش پدید می آید. همه این ها ناشی از بی علمی است. بنابراین علم باید در کشور ترویج شود، یکی از کارهای مهم انقلاب هم همین بود، علم را در داخل کشور ترویج کرد.

 

 

 امروز تقویت بنیه علمی کشور یک فریضه است

                   امروز وظیفه شما ست که تلاش کنید. و هدف این تلاش هم عبارتست   از

                               عزت بخشیدن به اسلام و استقلال بخشیدن به ایران اسلامی.

 

                                 کشورتان را از همه جهت مستقل کنید!


افسوس که صاحب نفسی پیدا نیست فریاد که فریادرسی پیدا نیست
بس لابه نمودیم و کس آواز نداد پیداست که در خانه کسی پیدا نیست


نوشته شده در شنبه 89/11/9ساعت 11:29 عصر توسط سالار نظرات ( ) |

بار دیگر به نام هدایتگر مهربان

   

پس از این مدت که در گیر و دار درس و امتحان و تحقیق و پژوهش و اختراع و اکتشاف و تولید علم بودم آفرینو نشد که باز توفیق هم جواری با شما جوانان ایرانی رو داشته باشم ،برگشتم تا دوباره این کلبه را مهیا و آماده پذیرایی از شما کنم.

قبل از شروع دوباره و با تأخیر  سخنی کوتاه داشتم
(البته روی سخنم با دوستی است که در یک پیام خصوصی مرا به تفکر بیشتر دعوت کرده بود.):

 

مقدمه 1:

  انسان هرکه باشد انسان است و دارای کرامت.(لقد کرمنا بنی آدم)

          آنچه انسان بیش از حیوان دارد عقل و قوه اختیار اوست. پس کرامت انسان بجهت تعقل،تفکر و اختیار اوست.

(توضیح: کرامت از جمله نعمات الهی بوده و شامل حکم لان شکرتم لازیدنکم ... گردیده. از آنجا که اگر قوه عقل و اختیار در راستای فرمان الهی بکار گرفته شود سبب افزایش کرامت انسان گشته و در مقابل اگر در مقابل فرمان الهی و در مسیر پیروی از شیطان قرار بگیرد،این کرامت از او گرفته شده، پس دیگر تفاوتی با حیوان ندارد    کمثل الحمار... ، کمثل الکلب...، کمثل العنکبوت ...)

  

 

 

مقدمه2

فضای اینترنت و سایبر ، دنیایی است مجازی و درواقع تمامی ارتباطات و خدمات در آن بمثابه یک دنیای واقعی صورت می پذیرد.        

وبلاگ ها در بستر اینترنت عموما ،حکم خانه های این دنیای مجازی را دارند و شخصی هستند. در واقع باورها و عقاید نویسنده، اهالی این خانه ها هستند.

از آنجا که خانه از آن جهت بنا می شود که از اهالی درونش محافظت کند. وبلاگ  نیز مکانیست جهت حفاظت از عقاید و باورهای نویسنده خود و تا آنجا که خلاف دین نبوده و به مصلحت جامعه ضربه نزند ، باید به آنها احترام گذشت و حتی اگر زمانی خلاف دین و مصلحت شناخته شدند حق توهین به آن برای هیچ کس جایز نیست و عرفا در هیچ جای دنیا و در هیچ فطرتی پسندیده نیست و می بایست با استدلال و منطق تنها مسیر تفکر و تصمیم گیری را روشن کرد و در واقع بستر احیای کرامت را در وجود شخص ایجاد کرد.

 

 نتیجه گیری:

نوشته های افراد در وبلاگ هایشان همه محترمند ما بعنوان یک میهمان اجازه توهین به اهالی خانه را نداریم ولی از روی خیرخواهی می توانیم با استدلال و بیان ادله (فقط بیان ادله) انتقاد خود را بیان کنیم و از طرف مقابل انتظار تجدید نظر داشته باشیم و همچنین در ادامه فضای دفاع و پاسخ را به طرف مقابل بدهیم و تحمل شنیدن نظرات مقابل را داشته باشیم. 

والله یهدی من یشا الی صراط المستقیم

                                                          خداوندا ما را هدایت یافتگان قرار بده!

 

 


نوشته شده در یکشنبه 89/11/3ساعت 3:58 عصر توسط سالار نظرات ( ) |

این پست به درخواست شما با امکان سه زبانه تصحیح گردید.

یعنی که یعنی...جالب بود

 

In the  name  Of God

 

hi, Iranian Young

Sorry for my Delay...!

I,ll Continue Again Powerfull.

 

God willing...!


 
السلام علیک یا شاب الایرانی

عذری للتأخیری...!

انی یستسمر ثانیاً بقوه.

انشالله

 

 

 


نوشته شده در یکشنبه 89/11/3ساعت 12:18 عصر توسط سالار نظرات ( ) |

جوان ایرانی
Design By : Yasi Theme