سفارش تبلیغ
صبا ویژن






جوان ایرانی

فاطمه در مقام شکوه از دو خلیفه :
حضرت زهرا (س) خطاب به خلیفه اوّل و دوّم فرمود :
آیا اگر حدیثی را از پیامبر خدا (ص) نقل کنم به آن عمل خواهید کرد ؟ گفتند: آری
فرمودند : شما را به خدا آیا نشنیده اید که پیامبر (ص) فرموده اند :
خشنودی فاطمه خشنودی من و خشم فاطمه خشم من است ، هر که دخترم فاطمه را دوست بدارد مرا دوست داشته و هر که فاطمه را خشنود سازد مرا خشنود ساخته و هر که فاطمه را خشمگین نماید مرا خشمگین نموده است ؟
گفتند : آری ، چنین حدیثی را از پیامبر خدا (ص) شنیده ایم.
فرمود : من هم خدا و فرشتگان را گواه می گیرم که شما دو نفر مرا خشمگین نمودید و خشنودم نساختید و چون پیامبر (ص) را ملاقات نمایم حتماً از شما به او شکایت خواهم نمود.


 

 از فاطمه اکتفا به نامش نکنید

نشناخته توصیف مقامش نکنید

هر کس که در او محبت زهرا نیست

علامه اگر هست سلامش نکنید


نوشته شده در سه شنبه 90/2/13ساعت 11:45 صبح توسط سالار نظرات ( ) |

  محمود احمدی‌نژاد بازگشت خود به نهاد ریاست جمهوری را مشروط به انتصاب رحیم‌مشایی به عنوان معاون اول، برکناری وحید جلیلی از شورای عالی امنیت ملی و حیدر مصلحی از وزارت اطلاعات کرده است.

امیرحسین ثابتی از نویسندگان ثابت سایت رجانیوز و از همکاران سازمان اسناد انقلاب اسلامی در یادداشت رمز‌داری که در وبلاگ خود نوشته این ادعا را مطرح کرده است.

وی نوشته که احمدی‌نژاد برای بازگشت به نهاد ریاست جمهوری و شکستن «تحصن» خود سه شرط گذاشته است: «اول اینکه مشایی معاون اول شود، دوم مصلحی وزیر اطلاعات نباشد و سوم سعید جلیلی از شورای عالی امنیت ملی برود.»

 1. وضعیت این روزهای دولت، خطرناک‌ترین وضعیت طی ? سال اخیر است. دکتر رسما قهر کرده است و خود را خانه نشین کرده است. از بعد از سفر استانی به کردستان یک راست به منزل رفته و به جز دیدار با یک گروه خارجی که از چین به تهران آمده‌اند، هیچ فعالیت رسمی دیگر نداشته و حتی در جلسه هیئت دولت روز یکشنبه نیز حضور نیافته و این جلسه با ریاست (آقای معاون اول) تشکیل شده است.

 

2. همه ما این روز‌ها از هم می‌پرسیم که چرا دکتر این کار‌ها را می‌کند؟ همه به نوعی به دنبال جواب هستیم و من هم اینجا می‌نویسم چند خطی را که دیگر دارم 100% مطمئن می‌شوم پاسخ سوالات این روزهای همه ماست:

 

 بقیه در ادامه مطلب

  

ادامه مطلب...

نوشته شده در جمعه 90/2/9ساعت 11:39 صبح توسط سالار نظرات ( ) |

رهبر معظم انقلاب:
امروز قوای سه گانه به ویژه دولت، حقاً و انصافاً در حال خدمت و تلاش هستند و ملت و رهبری، همواره از خط کار و خدمت در کشور حمایت خواهند کرد، ولی هر جا که رهبری احساس کند، از مصلحت بزرگی غفلت می شود، وارد خواهد شد و رهبری تا زنده است هیچ گاه نخواهد گذاشت، در حرکت عظیم ملت ایران به سوی آرمان ها، ذره ای انحراف ایجاد شود.
صبح امروز، حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم استان فارس در سخنان بسیار مهمی، ضمن روشن کردن شرایط حساس کنونی دنیا و منطقه، با توجه به بیداری اسلامی، همه مردم و مسئولان را به حفظ اتحاد و انسجام و کار و تلاش بی وقفه و بهانه ندادن به دست دشمنان نظام اسلامی توصیه و تأکید کردند: امروز قوای سه گانه، به ویژه دولت، حقاً و انصافاً در حال خدمت و تلاش هستند و ملت و رهبری همواره از خط کار و خدمت در کشور حمایت خواهند کرد، ولی هر جا که رهبری احساس کند از مصلحت بزرگی غفلت می شود، وارد خواهد شد و رهبری تا زنده است، هیچ گاه نخواهد گذاشت، در حرکت عظیم ملت ایران به سوی آرمان ها، ذره ای انحراف ایجاد شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای، ایستادگی ملت ایران بر موضع حق خود و الگو شدن آن برای ملت های منطقه را علت اصلی فشارها و تبلیغات خصمانه ضد نظام اسلامی دانستند و افزودند: با وجود همه این فشارها، نظام جمهوری اسلامی محکم ایستاده و کوتاه هم نیامده است و همین استحکام نظام اسلامی، موجب شده است، تیغ آنها کند شود و بر صخره فرود آید.

ایشان با تأکید بر اینکه ملت و دولت باید این حالت صخره گون نظام اسلامی را حفظ کنند، خاطرنشان کردند: نگذارید اختلاف و شکاف پدید آید و آنچه را دشمن در تبلیغات و خباثت های سیاسی خود می خواهد، روی دهد.
رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به قضایای چند روز اخیر درباره وزارت اطلاعات افزودند: تبلیغات رسانه های بیگانه را درباره این قضایا که آنچنان اهمیتی هم ندارد ببینید، که چه جنجالی به راه انداخته اند و در تحلیل های خود می گویند، در جمهوری اسلامی ایران شکاف و حاکمیت دوگانه به وجود آمده و رئیس جمهور، حرف رهبری را گوش نکرده است.
نوشته شده در شنبه 90/2/3ساعت 11:37 عصر توسط سالار نظرات ( ) |

جوان ایرانی
Design By : Yasi Theme